Gosch!

Jisses. Att dammsuga låter ju lätt. Men jag kan lova att det är det inte. Iaf inte om man har en lght med för mycket grejer i! Vi får inget förråd än på ett tag = kartonger och grejer överallt som egentligen inte behöver vara där (främst i vardagsrummet, hall, kök och förråd - hey! Det är ju alla rum vi har tillgängliga för tillfället - bra där). Vi måste slänga en del kartonger och annan skit som mest blivit en hög i ett hörn... Jag flyttade grejerna allt eftersom jag dammsög. Gaaah! Nästa gång är det  Nils tur att dammsuga ;) Sen tvättade jag en roller och pensel så de inte skulle torka och försökte göra plats till soffa osv som kommer upp på lör/sön. Uhhg! Så det blev jag klar med sen för en dryg halvtimma sen, belöning: dusch!

Sen måste jag säga att jag packat rekord-lite för tors-sön i annan ort. Mini-väska och lätt är den också, visserligen lär den väga mer efter att smink osv åkt ner... MEN iaf!

Ha en skön helg hörrni (andra gången gilt)!



Städning är inget för glamorösa tjejer det inte...

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback