Hello, I'm a business babe

Så, en intervju till avverkad - ser lovande ut och kul med! Hoppas, hoppas! Perfekt med två jobb, ett på söndagar och ett lite då och då vid behov. Hejja! Tänkte att ni skulle få ta del av mitt "professionella jag" och ser hur jag kommer se ut som Visningsvärdinna den kommande tiden. Att jag misslyckades rätt hårt med att lägga upp byxorna, eller föresten, jag lyckades jäkligt bra för att vara en rookie på "lägga-upp-byxor-fronten" så jag tänker lämna in dem istället så det blir snyggt och rätt gjort. Att sy sick-sack sömn för hand är inte min grej och tänk om det blir fel? Eller så kör jag på själv och så blir det bra. Vi får se, jobbar nog första gången nästa helg så jag hinner göra det själv - om jag vill.

Tadaa! En professionell Emma serverad.



Skjorta nr 1 ljusblå-vit-randig (den andra är som sagt ljusgrå-vit-randig).



Kavajen på. Tjusigt, tjusigt.



Nu är frågan, det är svinkallt ute, kan man ha en röd dunjacka över en kostym eller måste man ha kappa. Frysa ihjäl eller vara professionell ända ut i fingertopparna? Människan är ganska bra på att förtränga smärta/köld efter att det blir bra igen. Eller?

/emma.


Fina kommentarer
Postat av: Hedvig

Nädu! Jackan på lilla flicka! Du får inte bli förkyld ;)

Postat av: Emma

Hehe! Ja, jag skulle verkligen ha tagit på mig dunjackan för att slippa frysa och glömma SL-kortet som låg i en ficka. Burrr!

2010-02-24 @ 20:51:13
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: STYLEMIND

Riktigt snyggt! Ser otroligt proffsig ut :)

Lycka till på ditt nya jobb, när börjar du på allvar!?



Kramis

2010-02-26 @ 22:01:59
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket! Man försöker ju ;) Jag börjar troligen nästa söndag! :) Ska bli kalaskul!

2010-02-27 @ 17:21:11
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback