Hiss eller diss

"Du trivs i kostym", var ett av direktiven i jobbanonsen. Så, fram med den enda kostymen i garderoben som inte är "moderiktig" eller "nytänkande" på något sätt. Hade tydligen bara en blus som passar för endamålet (att den jag hade på studenten inte gick att knäppa över bysten är en helt annan sak) så jag testade kombinationen för att se om den dög. Det får duga. Dock vet jag inte ens om jag gör rätt, varken stilmässigt eller jobbmässigt. Men det får duga som sagt, man har inte direkt råd att köpa sig en hel kostym för en intrevju, eller en blus heller för det delen, eller hur? Det får bli så här, hiss eller diss spelar ingen roll. Tänkte mest dela med mig... Why?



Hiss?



Diss?

Damn! Måste måla naglarna! Första gången sen jag började renovera... Och stryka på blusen!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback