Inspirerad (och stressad)

Mest mat och sånt här nu känns det som, så här kommer lite mer! Jag kan verkligen bli inspirerad på ett kick och känna att jag vill göra MASSA saker som är kul, typ framkalla alla Brighton bilder (tusentals...) och klista in i ett (snarare två eller tre) album, beställa en personlig almanacka (trots att den jag har bara är ett drygt halvår gammal - men jag ÄLSKAR almanackor), shoppa grejer till hemmet och få det lite snyggare här, borde börja med sovrummet på allvar, men främst måste jag ju plugga = inspirationen är slut. 

Men! Jag skjutsade mamma till Arlanda idag, sen spenderade jag typ en och en halv timma på Willys - storhandling - jag har planerat lite mat vi kan laga och har därför en hel del sånt hemma, måste organisera i köket och torka ur alla lådor egentligen... Äh, nu är jag tillbaka på jobbiga saker! Jag började läsa på The Ladies Paradise (på engelska) inför onsdag nästa vecka. Jag känner mig både pepp och stressad inför arbetsintervjun imorgon (gaaah!!) och sen är det typ 100 grejer till jag måste göra. Men jag får nog nöja mig med att läsa i min bok och sen laga mat tills Nils kommer hem (jag måste vara världens bästa flickvän, men bara så du vet - darling - så får du laga mat nästa gång:)

Lite pics innan jag fortsätter läsa.



Planerade mat och pluggade (dålig kombination?!) samtidigt som jag åt äggmacka - så jäkla gott!



Min skörd från Willys!



Inte illa måste jag säga, jag är typ bäst. 917 kr och vi har mat för en månad... Kanske inte en hel månad, men iaf! :D



Unnade mig därför en fralla från Högberga Bageri för 8kr + kaffe samtidigt som jag började läsa boken...



Seminarielitteratur. Dock har jag ju läst Madame Bovary nu. Nån som vill ha för 43kr? På engelska. Känns som att det kommer kosta lika mycket att skicka tillbaka den, så det får bli en klassiker i bokhyllan helt enkelt.



Detta hade väl varit smarrigt? Upptäckte att jag inte hade allt för att göra den, saknas lite av varje... Kanske efter nästa storhandling :)

Förtsätt läs nu då! Jaja...

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback