Inte konstigt

Denna dagen har varit "lite" fel från början till slut (iofs inte slut än). Den började inge vidare och sen vet jag inte vad som kan ha gått snett, men det är liksom inte bra. Dålig start ja. Mamma kom över och drack en kopp kaffe i ca tre kvart innan jag rusade till tåget och vidare till SU. Mysigt att prata lite med mamma, dock lite kort och intensivt kanske - men iaf! Föreläsningen var okej, kollade på en intressant dokumentär sista halvan och sen sprang jag upp och hämtade tentan för förra kursen. Fick C på både filmanalysen och hemtentan. Hejja mig! Fick väldigt mycket feedback också och det är bra! Tycker inte vi fick så mycket att gå på när vi skulle skriva uppgifterna så det är bra gjort det. Har en hemuppgift till på måndag (fnys) och en hel del att läsa. JAG ORKAR INTE! HAR JAG SAGT ATT JAG MÅSTE FIXA SOVRUMMET OCKSÅ???!!!! Blir galen.

Oj, nu blir det ingen boxning för mig. Eva har ont i halsen - dålig timing alltså! Får ta årets första träning på torsdag istället, imorgon gör jag ett nytt försök att träffa Frida efter föreläsningen... Kul!

Nu läsa.

Hej på er.



/emmaMAD.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback