Jag tvättar...

... för första gången sen vi flyttade in. Mycket tvätta har det blivit! Massa lakan, strumpor, handdukar, tröjor ect. Nils hjälpte till att gå ner med första omgången och sen åkte han för att träffa några fotbollsmänniskor som han ska börja lira med sen. Kul, kul! På sätt och vis är det lite skönt att få vara hemma och pyssla lite själv. Visserligen har jag MEGAÅNGEST för att jag måste plugga så mycket och samtidigt är det FÖR messy här i lghten för att man ens ska kunna fokusera en minut. Till råga på allt är det nog dags att gå ner och hänga tvätt + lägga in två nya omgångar. Men skönt är det sen när man har massa nytvättat som man kan hänga in i garderoben... Eller lägga på hög i nåt hörn?! Jäklar.

Btw, kan man äta köttfärssås och spagetti till lördagsmat? Känns lite fel på något sätt... Men det är det enda jag kan komma på som vi kan göra, ja soppa också men det känns liksom ännu mer fel?! Har jag fel? I-landsproblem BIG TIME. 

Ska bara käka upp min macka och drickar ur sista slurpen kaffe och sen blire tvättstugan. Hejja Emma!



Jag diggar Willys tvättmedelpaket! Speciellt färgtvättmedlet, såå fint ju!

/emma. 


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback