Känner mig som en riktig husmor! J

-e384decf96da4661fe0a7510fbc26a6.png

Kolla varifrån!

Känner mig som en riktig husmor! Jag har varit på Willys och shoppat mat för ett helt kompani, typ. Tvättmedel, Yes, hushålls- och toapapper är inte med på bild. Jag är nöjd! Nu blir det en välförtjänt kopp kaffe och macka med Ladies Paradise (seminarium nästa vecka). Ha det! Pusss


Fina kommentarer
Postat av: toraa

Tips! Göm juicen om du vill kunna dricka av den ;)

Postat av: Emma

Haha! Jag vet mycket väl var den tar vägen när en viss Nils är i farten ^^ Själv dricker jag typ aldrig juice, så jag köpte den för hans skull - guuud vilken bra flickvän jag är ;) Men jag ska be honom att ransonera iaf! Kram!

2010-02-04 @ 14:40:41
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback