KLAR!!!

Åh, underbart! 432 sidor senare och jag är klar med boken! Vilken lättnad! Nu ska jag hoppa in i duschen som belöning. Skönt att man har så små krav på belöningar nu för tiden ^^ Det som stressar mig "något" är att jag ligger efter ca 300 sidor sen de tre föreläsningarna första veckan på nya kursen... Jag renoverade istället. Apropå renovera, någon som vill riva ner resterande tapeter, spackla hela väggarna och sen måla tak en gång och väggar två gånger imorgon i sovrummet? Säg bara till! Jag bjuder på kaffe och bulle.

Åhhh! Men vad skönt! Bara att hugga med det andra att läsa då! Och på torsdag eftermiddag ska Nils och jag åka till Skara (eg typ Hällekis, eller Gössäter) och hälsa på hans familj + hämta lite möbler mm. Det som är kruxet med att hämta möbler är att vi inte har nån egentlig stans att ställa dem då sovrummet inte är klart... Nå? Är du sugen att fixa sovrummet imorgon? Kaffe och bulle för tusan! Ska bli myspys att träffa Nils familj också och nya lilla Neo som blir en vecka "gammal" på fredag. Lovely!

Nu kallar belöningen (dusch!). Fab.



Ladies Paradise (Au Bonheur des Dames) i Paris mitten av 1800-talet.

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback