Krubb

Nu är det banne mig dags att laga middag (NIIIILLLS för 17!! Upp ur soffan och ta tag i disken!!) och jag tänkte mig nåt med pasta (Nils föräldrar köpte massa godsaker när de var här i helgen - det tackar man för!:) champinjoner, tomater till mig (stekta), lite kryddor, vitlök, matlagningsgrädde och kanske lite haricot vertes?! Pastasåsgrejs med andra ord. HUNGRIG!

Hej hej.

/emma.

P.S. Är glad att jag raggade träningssällskap till imorgon, Eva och jag ska på Box!! Jag vill helst inte gå dit själv så jag såg till att ragga upp just Eva, sen är jag lite nervös också. Jag har nämligen inte tränat på ca två månader (HJÄLP), först pga tatueringen och sen blev jag sjuk i en månad och sen var det bara renovering. Men nu kan jag inte skylla på något, visst plugg. Men man blir ju pigg av träning så det håller inte. Därför: imorgon SATSar vi!

PUSS igen!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback