Let's hit the walls

Nu har jag och darling precis fått i oss en rejäl lunch (köttfärssås och spagetti - mumsigt! - från igår) och kommit tillbaka in igenfrån det helt fantastiskt underbara snöovädret - not. Mest synd tycker jag nog om Nils som envisades med att ta på sig en vår-trench (eller sjömansrock som han säger att det heter, men vad vet han? Det är ju jag som pluggar mode;) och följdaktligen förs ihjäl på vägen dit och på vägen hem. Jag frös om benen och fötterna. Vi åkte alltså till Lidingös ena järnhandel (av två) och hämtade upp "ångmaskinen" som ska göra mirakel för våra tapetstripiga väggar i sovrummet. Nu ska vi köra tycker jag!

Så här såg det alltså ut innan, efterbild får ni sen! Ska iofs spackla alla väggar och tillsist måla tak en gång och väggarna två, men det är en HELT annan sak. Ha en fancy lördag hörrni!



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback