Svenssonliv

"Vilket Svenssonliv vi lever alltså..." sa darling, och jag håller med, det är ju faktiskt lite så det är. Vi är hemma en lördagskväll i mjukiskläder och renoverar sovrum. Det kallar jag Svensson alltså! Jag har diskat och plockat undan grejer, möblerat om i skåpet i köket osv medan Nils "leker" med ångmaskinen/tapetbortagaren i sovrummet. En vägg helt klart typ! Hejja Nils! Vi tog oss en macka och kaffe samtidigt som vi bläddrade i IKEA katalogen - vår bibel? - och spånade på hur vi ska göra i lghten så småning om. Om en liten stund ska jag börja med middagen och Nils ska ånga på med maskinen. Vilken härlig lördag va?! Imorgon blir det väl till att fortsätta i sovrummet blandat med plugg och en timmas BodyCombat med Eva (vi gör ett nytt försök) på eftermiddagen. Härligt, härligt!

Ha en fab kväll - oavsett om det är "svenssonaktigt" eller mer glammigt!



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback