Madame Bovary

Idag har jag och Madame Bovary dejt - hela dagen - på sängen (i brist på annat mjukt att sitta i som; soffa el fotölj). På onsdag är seminariet och imorgon kommer Nils pappa upp till Sthlm så det kanske blir lite svårt att läsa hela dagen. Därför satsar jag idag. Appropå satsa, SATS har saknat mina (förut) ihärdiga besök och snart är det dags för mig att dra dit igen! Känner mig faktiskt pepp! Har närmare till tåget och efter denna veckas seminarium tror jag att en timmas träning då och då bara hjälper till att få mig pluggnings-motiverad. Yeey! Men nu: läsa, läsa, läsa! (Thank god it's skönlitteratur!)

Ha en fab dag hörrni!

Pussss



Min utsikt från sängen. Trevlig hall måste jag säga (host). Mamma hade aldrig kunnat plugga i denna röra - men måste man så måste man :) Puss mam!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback