Minus 5

Jo! Juste, jag fick en glad överraskning igår när jag ställde mig på vågen på SATS. Trodde jag skulle få en lite sämre upplevelse i och med att jag inte tränat sen jag gjorde tatueringen i mitten av december och inte alls ätit speciellt nyttigt. Men tji fick jag. Här har man visst gått ner typ 5kg! Det är kanske så man ska göra, inte träna, äta lite hur som helst, renovera en lght och gå ner i vikt? Nä, men mår ju ändå bättre av att träna, man får mer energi och blir allmänt piggare och friskare så jag kör på det. Nu är det bara ett x-antal kg kvar och sen är man redo för beach 2010! Det finns hopp! :)

Så här såg jag ut i går.



Och kolla in! Vi har en helkroppsspegel - tack så mycket Nils föräldrar! :)



Herr Uggla fick åka på (köpde denna darling i Brighton för över ett år sen nu - åhh!)

Puss å hej så länge!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback