Right?

Vad händer egentligen? Känns lite motigt. Är det för att februari är segt? Trots allt börjar det bli ljusare ute, men det känns ändå ganska mörkt och geggigt på något sätt. Why? Mitt humör är mest uppåt men ibland kan man halka dit och bli lite "låg i tankarna" och jag skyller på vädret. Orkar inte skylla på det uppenbara så vi säger så. Jag måste börja vara mer i hjärtat än i huvudet, att tänka sig till allting löser inget, man måste känna för det också.

Därför försöker jag nu släppa det, inte tänk så mycket, göra det jag verkligen känner för och kanske måste mest. En sak i sänder. Annars blir det för mycket, jag kan vara superkvinna ett tag men tillslut blir ju även hon trött på att vara superkvinna. Det tror iaf jag. Vi säger så. Vanliga Emma är på ingång - det känns bra.

Ha en great day!





/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback