Salig

Åh! Fick gå upp tidigt (nåväl) för att gå på Hot Stone Massagen kl 10. Men det var det klart värt! Helt underbart var det, över en timmas massage med heta lavastenar. Fick hela kroppen genomarbetad som avslutades med ansiktet och till sist kalla stenar på ögonlocken för att pigga upp. Fick mig en "välgörande dryck" som avslut, vatten med ingefära. Jag är inget fan, men svepte gucket iaf - det är ju välgörande! Tack mamma för födelsedagspresent! Sen kom jag hem till en ganska nyvaken Nils och drack kaffe + macka och sen en bulle medan jag läste i Paris Fashion. Jag har lite ångest att det är så mycket jag ligger efter... Men det får fixa sig! Sen slog det mig att vi ska ha skrivit en inlämning till på måndag nästa vecka knutet till det vi läste till första föreläsningarna (det jag försöker komma ikapp nu) - LÄSA, LÄSA, LÄSA!

Men, med ylang-ylang (eteriskolja) doftande hud är jag salig ändå. Dags att återgå till pluggandet. Dock lite småhungrig... Vad göra?



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback