Satsa eller inte satsa?

Okej, SL uppmanar att stanna hemma... Och jag har råkar ha en föreläsning som man inte kunde läsa något till och som rör ett nytt ämne. Fasen alltså! Jag tror faktiskt inte det är värt det att ge sig ut, fastna någonstans och sen inte hinna iaf. Samtidigt som det inte alls är min stil och att jag aldrig missar en föreläsning. Hur ska jag kunna läsa mig till det här när vi inte har någon aktuell litteratur till just denna föreläsningen? Blää.

En bra grej, fick hyra tapetborttagaren till imorgon, bra eftersom vi inte helt har hunnit klart + att SL uppmanar att man inte ska ge sig ut och åka buss osv. Då så. Idag steamar vi alltså det sista i sovrummet.

Måste också tillägga att jag har ONT i kroppen sen BodyCombaten igår. Stel som en freakin' pinne. Speciellt i ryggen. Oh la la, jag kommer bli så fit till sommaren!

Men asså, hur ska jag göra?! Nils säger: stanna hemma, mitt samvete säger: ÅK! Okej, Lovisa och Joanna åker (förhoppningsvis) dit så då kan jag höra med dem vad som sas på föreläsningen. Nu får jag med andra ord släppa det... Gaah!

Hej så länge!



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback