Söndag morgon

Hoppla, jag skulle sova till tio men blev väckt halv nio istället. Det bästa är ändå att Nils går och lägger sig igen efter att ha varit uppe en liten stund, jisses. Sista rycket i sovrummet i dag med ångmaskinen, ca halva rummet kvar så det känns som att vi kommer hinna klart idag så jag kan lämna tillbaka den imorgonbitti innan föreläsningen kl 10 - gäsp! Ska nog passa på att plugga en sväng till och vid 15 ska jag med ett tåg till Stadion och SATS där jag förmodligen kommer dö under BodyCombat-passet. Sjukt konditionskrävande!

Ha en mysig söndag så länge!



/emma.


Fina kommentarer
Postat av: joanna

jag dör, carmen och shane! (bilden). Jag ÄLSKAR ju shane!

2010-02-21 @ 22:54:47
Postat av: Emma

Hehe! Så de var några man kunde känna till på bilden ;)

Postat av: joanna

haha ja eller beror ju på. De är med i The L Word, och det är min favorit tv-serie :)

2010-02-24 @ 19:53:17
Postat av: Emma

Hehe, jaahaa då förstår jag! Kollar inte på den serien nej, går den ens fortfarande? :)

2010-02-24 @ 20:52:31
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback