Styrkepaus

Nu tog jag paus för att få i mig lite energi. Eftersom vi inte direkt hunnit storhandla har vi inte mycket hemma (tur att första pausen idag inträffade när rabatt-häftet från Willys damp ner i brevinkastet - jag blev förövrigt vettskrämd. Iaf...) så stod valet först på havregryns gröt, tills jag kom på att det finns frysta bär och fil hemma = smoothie! Den är jäkligt lite sur och kanske lite fantasilös, men god för det. Min stavmixer fixade biffen smoothien och nu får jag mer energi att forstätta läsa! Har snart bara en trejdedel kvar att läsa i Madame Bovary. Annorlunda bok och stackars tös... Åter till sörplandet av smoothie och läsning!

Hej så länge.



Förberedning...



Bär! Eftersom jag är både kräsen och allergisk när det gäller en del frukt är blåbär och hallon lätt smootiefavoriterna. :)



Ready to "eat" (dricka/sörpla)!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback