Ahhhhh!

Bra saker idag:

1. Jag somnade kl åtta igårkväll och vaknade 12 timmar senare - pigg!
2. Jag har målat sovrumstaket med "nikotinfärg".
3. Jag har spacklat hallen, klädkammaren, lite i vardagsrummet.
4. Jag har skrubbat kylen - blää vad den luktade!
5. Jag målade fönsterfoderna i vardagsrum och sovrum med "nikotinfärg".
6. Jag ska få fika med Majki (och nån mer?!) imorgon!

Mindre bra saker:

1. Kylen kanske inte slutar lukta illa - vore horribelt! - ?
2. Mitt rum är stökigt och jag borde packa allt...
3. Majki åker hem till Finland :(
4. Vi har inte fått våtrumsfärgen till badrummet - suck!
5. Vi måste köpa sandpapper till spacklet (när det har torkat).

***

Men nu ska jag inte tänka en sekund mer på allt (iaf inte det mindre bra), utan jag ska ta det LUGNT! Sitter i sängen nu och kollar på LA ink - älskart! Blir middag om ett slag och sen kommer jag väl somna ganska tidigt ikväll igen. Imorgon blir det, som jag skrev ovan, en fika med Majki mitt på dan innan jag och Nils åker till lghten och forstätter vår renovering. Hejja oss!

Puss å godnatt!


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback