Ca-t-ssching!

Nu ska jag om några minuter dra till tåget och sen åka till Universitetet för att lämna in min hemtenta och filmanalys! Hur bra är inte det att jag är klar fem dagar innan den egentligen ska in?! Dubbelt så bra är det att jag får mycket mer tid över till att renovera lägenheten vilket minst sagt kommer ta sin "lilla" tid... Fast det ska ändå bli väldigt kul! Någon gång måste man ju få tillfälle att jobba på sina renoveringsegenskaper - både jag och Nils. Sen ska kontraktet äntligen skrivas på lägenheten och sen ska vi fara dit och kolla in spektaklet, det stinkande spektaklet...

Nesch, nu drar jag! Ha en toppen dag!




/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Hedvig

Shit vad duktig du är !!! Jag har massor kvar, haha. Och stort GRATTIS till lägenheten!



Skulle du förresten kunna ta med anteckningarna imorgon? Vore toppen :)

Postat av: Jessica

Åh vad duktig du är! Jag sitter med det nu=( usch...



Grattis till nya lägenheten btw, hoppas det blir fint när ni har målat klart!



Kram!

2010-01-13 @ 00:06:12
URL: http://cravingforfashion.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback