Dag fyra

Om jag räknar med att jag var en halv dag och renoverade i lghten igår (Nils sliter med hemtenta) blir det idag, dag nr fyra som vi är där och målar och stökar. Jag ser fram emot det! Visst är det konstigt? Trots att det är mycket slit, skrubbande, onda ryggar och värkande muskler så är det kul! För jag vet ju att det är vår lght och att det är för oss vi renoverar den. Lite orolig är jag för att rök-äckel-lukten inte ska försvinna helt med en gång... Men jag ska vara positiv! Ingen idé att tänka negativt, det blir aldrig bra. Iaf, jag är pepp och jag ser fram emot denna dagen i lghten, blir kanske till att måla något tak med takfärg (över nikotinfärgen), tvätta badrummet och dra ut badkaret, kanske till och med måla hallens väggar?! Vi får se, men bra kommer det bli! :D

Först, nu om några minuter, ska jag ta bilen till Ropsten och åka in till stan och träffa Majki och Hedvig, Majki åker hem till Finland imorgon och avslutar sina studier vid Sthlms Universitet. Snyft! Men vi får hoppas att hon kommer tillbaka snart :) Eller så åker vi och hälsar på! Jag har ju faktiskt inte varit i Finland mer än på Åland ;) Jag föreslog Café NoCo (mitt favvoställe sen jag flyttade hit - till Sthlm - 2006) och så blev det. Mys, mys, mys.

Ha det bäst! Puss puss



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback