Dags än?

Jag suftade runt på H&M's hemsida för att stilla mitt shoppingsug. Tyresö Centrum stängde för tidigt för att jag skulle hinna dit, lika bra det... Sen är jag ju inte helt kompis med utbudet i butikerna heller - finns inget jag vill ha! Så ett rosett halsband (nähä?!) och en kofta senare och jag lämnade H&M's webshop nöjd (?). Fick prata lite med mamma nyss också, uppdatera lite, hänger inte med på allt när man inte är hemma ju ;) Men imorgonbitti drar jag hem igen för att börja ordentligt på hemtentan. Tänkte faktiskt redan nu börja fixa min uppsats om Josephine Baker jag skrev i början av kursen och som ska in samtidigt som hemtentan. Yes. Då kan jag ju iaf anse mig något närmare målet! Känner också att det är hög tid att börja söka kurser och program till nästa höst. Har inte tagit mig i kragen och kommit på något bra än... Kanske ska kolla lite nu?

Tills dess, have fun! Ses mer imorgon :)



Jag när jag skulle till Sickla köpcentrum och slira i onsdags.



En julklapp av darling, en blus-tunika (typ), himskans fin tycker jag!

Lite armband och svarta naglar.

Närbild på mitt "bling".

Puss å hej.

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback