Det rusar förbi

Igår trodde jag det var typ fredag, och idag är det "bara" torsdag... Förvirrad? Nä inte alls ^^. Träffade mamma på stan efter föreläsningen och kollade runt lite, köpte hemlisar och en jeansskjorta till mig. Känner mig SÅ värd den, så det känns asbra. Tipp! Nu är det middag på G. Har föresten börjat läsa Madame Bovary till seminariumet på onsdag, riktigt bra hitills, tydligen i klass med Hamlet så läs den vettja! Allmänbildande och sånt, handlar om början på 1800-talet och en kvinnas öde (som heter Emma!!) och det som vi haft föreläsningar om hitills - så jäkla intressant! Yes!

Imorgon går officiellt flyttlasset till lghten - typ hela mitt rum. Men först ska vi gratta lillasyster Maja på sängen då hon blir hela 17år! Galet. Men kul! :)

Pusss


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback