Done and done

Jag är trött. Riktigt trött. Har gått upp tidigt hela veckan och sen tänker jag så mycket på lägenheten om nätterna så jag inte kan somna den tiden jag vill somna. I-landsproblem? (Dem som inte ens har en säng liksom...) Imorgon får jag sova längre, någon timma längre iaf, ska till mormor och hjälpa henne lite i nya lghten kl 12 och sen åker jag antagligen hem på eftermiddagen. Längtar verkligen till att få komma hem till Sthlm och till lghten (öppna fönster och vädra ut cigg-stanken) för att få sätta igång och helst måla åtminstone två tak (vardagsrum och hall) för andra gången! Ska nog göra det imorgon ta mig 17! Funderar på att tvätta taket i badrummet också så man kan måla det. Måste däremot hitta nåt smart skaft så man kommer åt att tvätta i taket - annars blir det svårt.  Är riktigt pepp att sätta igång igen, har ju bara fått två dagar där hitills och vi har hunnit riktigt långt för att vara två rookies :) Meen, nu ska jag återvända till soffan, kommer nog somna innan Let's Dance känns det som... Skönt.

Ha en skön fredagskväll!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback