Elände

Asså, missförstå mig rätt. Första föreläsningen på nya delkursen idag var toppen och jag känner på mig att det kommer bli en fantastisk kurs! Efter det åt jag lunch med kära kursare och sen åkte jag till lghten och började tvätta köket, spacklade i alla ojämnheter och hål och sen målade jag tak och väggar (första omgången). Nu är jag hemma och ska strax äta middag. Nils kommer över lite senare och det blir mer SATC. Alles good? Ja, det verkar ju så. Men ändå, luften gick liksom ur mig någongång i början av dagen, jag känner mig inte som mig själv, lite ur fokus och ganska bräcklig. Vem fan är Emma egentligen? Och gillar jag verkligen henne? Det är mycket som händer just nu, bra grejer och mindre kul saker och jag vet liksom inte var jag ska ta vägen... Därav eländet. Jag hoppas det vänder snart! Att lghten är mer än 75% klar gör saken 100ggr bättre och när jag väl får tid att läsa ikapp till föreläsningarna denna vecka med mera så kommer det vara/bli bra. Jag vet det. Men nu, ja det är som det är.

Middag! Puss



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback