Flitig

Jävla skit! Här sitter man och skriver och ska precis posta ett inlägg och skiten försvinner!? Vad vill kosmos egentligen. Arghhh.

Iaf. Det jag skrev var - typ - att jag har tjänat vuxenpoäng idag genom att jämföra hemförsäkringar. Nåväl, jag jämförde bara två bolag och kom fram till att If kan slänga sig i väggen då jag redan har Trygg Hansa och därför får rabatt och då har 1 000 000 kr lösöre istället för If's 100 000 kr lösöre. Ha! Sen ringde jag fastighetsskötaren för att felanmäla massa saker som är trasigt i lägenheten, typ brevinkastet håller på att lossna, spegeln i badrummet är delvis svart, en lampknapp saknas osv, osv. Så han kommer imorgon och så ska vi gå igenom allt! Tipp! Jag fick också en glad överraskining att studiestödet kommit in på kontot så nu är räkningar mm betalda - de jag fått hitills vill säga ;) Skönt, skönt! Nu känner jag min inspirerad och pepp att börja slita i lghten igen, ska bara slänga på mig nån trasa och gå dit. Yes! Let's renovera, som man kan säga.



Vår hall är snart klar! Eller nja, det ska målas ett lager färg till och sen är det ju bara alla lister och dörrar som ska bli målade. Men ändå! Härligt när det liksom börjar ta form. Färgen i hallen är dessutom jättefin! Det syns inte jättetydligt här, men den är liksom varmt hasselnöt-nogatigt brun. Love it!



Vissa kallar det sovrum, jag kallar det ångestrum. Det är ett evighetsgöra att slita tapet vill jag lova. Men det börjar arta sig och jag målade elementet och fönsterfodrena (för andra gången) igår! Taadaa!

So long,

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback