Gäsp och sånt

"Oj, är klockan tjugo i elva?!" utbrast Nils igår kväll när vi bestämde oss för att packa ihop våra prylar. Vi hade alltså grejat i lägenheten sen två tiden... Vi var riktigt duktiga som vanligt, jag fick vardagsrums- och halltaken målade med en slutgilitig täckande takfärg. Förut ansåg jag mig kickin' på att renovera, speciellt att måla tak, men jag har en oroskänsla av att de blev ganska randiga... Så jag är beredd att ta tillbaka mitt påstående ;) Vi får se om det är mindre randigt idag när vi går dit.. ^^ Sen stod/satt vi några timmar i sovrummet och försöker slita bort tapeter... Det går iaf framåt! Alltid något.

Nu blir det frukost och sen lägenheten, gäsp, jag är trött - men vill ju bli klar! Seg grej: vi måste spackla lite till uppe i taket i vardagsrummet och sen maska (maskeringstejpa) taket innan vi målar väggarna OCH dammsuga golven innan för den delen. Kul, kul. Sa jag att vi inte fått badrumsfärgen?

Ha en kul dag, ni vet vad jag ska göra!

Pusss



/emma.

Edit: Har inte kommit iväg än... Snart, snart - ?!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback