Idag börjar vi!

På tok för tidigt att gå upp nu alltså... Zzz. Men ska man renovera en lägenhet så ska man! :D Jag är faktiskt pepp och det ska bli kul att börja, vi gör ju det för oss själva liksom! Typ alla jag pratat med (jag är jobbig, jag har ringt alla som kanske vet något och frågat ut dem om att riva ner tapeter osv...) säger att det är ett jävla jobb att ta ner tapeter, men jag känner att vi måste - det STINKER rök - och dessutom har de redan börjat lossna så det hade nog bara rasat ner ändå om vi målat på en gång. Smart, mycket smart. Nils (trött gissar jag) kommer snart till lägenheten så jag måste lägga på ett kol, hitta några kläder jag inte bryr mig ett skvatt om och sen packa bilen med stege, halugen(?)lampa, hammare och lite sånt. Hur ska vi få i oss energi då? Typ lunch? ICA ligger 5 min ifrån, det får bli räddningen!

Ha en toppen dag! Jag tar med kameran, hoppas att det kan bli nån bild på the "work in progress" - projekt renovera. Yeey!

Puss å hej!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback