I'm done!

Nu är hemtenta-jäkeln klar och färdig! Iofs blev jag klar typ kl 21, men jag tog en välförtjänt paus på sängen (djupandning och sånt). Mamma och syrran ska bara korr-läsa och sen ska jag printa och lämna in den på måndag - yes! Så jäkla skönt att den är klar! Den blev dock lite för lång men det skiter jag i, så är det och jag kan inte banta ner den, kanske ytte-pytte men iaf. Jag är så lättad!

Annars så hade jag en strålande förmiddag och lunch med Nils och en del av hans familj. Väldigt mysigt! Råkade köpa ett linne på H&M och en liten randig topp som gjorde mig såå glad, tänker fortfarande på det och ler ;) Nepp, nu ska jag nog crasha på sängen med darling och förmodligen somna på en gång. SKÖNT. VÄLFÖRTJÄNT. Som sagt...

Puss å natti.



And the winner is...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback