Jäkt

Med fukosten uppäten är det dags att börja tänka på kläder... Men! En hel del (den roligare delen) kläder ligger i lghten och jag är ju hemma... Så, vi får väl se om jag hittar något - alltid samma (i-lands) problem.

Hade superkul igår med tjejerna! Såå mys! Mer sånt och mindre renoverande! Funderar starkt på att typ inte åka till lghten efter skolan, känner att jag måste börja plugga och det blir nog så att vi flyttar in helt i helgen istället, jag måste packa det sista i mitt rum och sen ska badrummet skrubbas ordentligt (lite tråkigt, roligare att göra med nån och Nils jobbar hela dagarna) innan vi flyttar in. Ah, det får nog bli så. Hem, packa och läsa. Gött!

Ha en toppen dag! Nu blir det intressant föreläsning!!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback