Klart som korvspad

Ah. Skön känsla. Nyckelord: Help!

Mamma körde lite snabb-coatching med mig och min stress över lägenheten och vi kom fram till att det jag behöver är hjälp. Jag orkar inte ha kontroll och koll på allt hela tiden, så tänk bara vad skönt om jag kan få hjälp av någon som kan mer än jag och som kan ta hand om t ex sovrummet (ångestrum nr 1). Bara det liksom. Ahhh! Mamma ska ringa någon som är målare och som vill ha något att pyssla med, vi får se vad han tar betalt och sen bara köra - tänk vad skönt att få iaf ett rum helt på fötter. Allt känns SÅ mycket lättare! Sen tog jag mig själv i kragen och ringde pappa och frågade om han kanske kan komma i veckan och hjälpa till lite. Låter som något jättelätt, men det är en jättestor sak för mig (hjärtat i halsgropen) och vet ni vad? Det gick bra, jag dog inte av att be om hjälp och pappa ska kolla upp om han kan komma nån kväll eller så i veckan. SKÖNT. Vill gråta av glädje, det kommer gå bra och vi kommer ha en fin lägenhet att flytta in i snart. Ska strax gå till lghten och måla ett lager färg i vardagsrummet eller så hade jag tänkt. Känns bättre.

Hjälp, tänk vad lite hjälp kan göra. LÄTTAD.

Thanks Mam ♥



Glad på Grönan i somras.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback