Kurr och sånt

Fan hörrni! Det går framåt! Med lite allt möjligt faktiskt. Med tentan (den ska lätt bli klar imorgon eller senast lördag!) hoppas på en lägenhet, hoppas på ett jobb, har kanske massa möbler till lägenheten jag hoppas på och jag ska gå på bio med sötisar! Finemang! Men nu är jag HUNGRIG. Åt en sallad med ägg och bacon (istället för till frukost) till lunch så det blir lätt en rejäl sallad innan bion med Loijs och Eva. Gött de. No carbs, no carbs. Hitills har jag varit exemplarisk också - stolt.

Puss å hej så länge!



/emma.

Edit: Den var så JÄVLA bra!!! Tycker lätt ettan (Män som hatar kvinnor) och trean (Luftslottet som sprängdes) var mycket bättre än tvåan (Flickan som lekte med elden). Var lite besviken när jag sett tvåan faktiskt, men denna var fantastisk! Jag hade hjärtklappning konstant för att det var så spännande.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback