Later!

Lessen att jag dissat bloggen totalt hela helgen, men det krävs liksom att man hugger in på annat håll om man ska få en bebolig lägenhet snart. Helst förra veckan... Men, vi kan ju säga så här; hallen, vardagsrummet och klädkammaren är klara! Hälften av lghten med andra ord, fast jag började måla fönstrena i köket igår och idag står köket först på listan, måste tvätta väggar och tak innan det kan målas bara och elen är inte urkopplad just i köket av någon anledning... Men fint kommer det bli! Vi hörs förmodligen senare ikväll! Förmodligen... En lite dum sak är att jag måste läsa ca 100 sidor kurslitteratur till imorgon egentligen... Damn!

Ha en skön söndag! Ni vet var ni hittar mig - i en messy lght med färg på näsan (egentligen har jag nog färg överallt). Puss på er!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback