Mer mode

Okej, jag måste erkänna något. Jag har inte börjat med tentafråga nr två... än. Men än finns det tid kvar av dagen! Kan alltid börja spåna och skriva ner lite idéer - det ska jag minsann! Rummet ser hyffsat ut faktiskt. Har förberett högar med tvätt, men någon envisas med att ockupera tvättstugan, golvet är relativt fritt från saker och skrivbordet är täckt av organiserade högar. Good. Vem fasen vill veta hur mitt rum ser ut? Eh.

Anyway, jag hämtade min kurslitteratur till nästa kurs igår och det är inte lite böcker vi ska läsa! Fem stycken för att vara exakt och kursen heter Mode i fransk och italiensk litteratur och kultur på 15hp. Visserligen har nästan varje kurs hitills bestått av 5-6 böcker... Iaf, ska det bli intressant! Har inte varit helt nöjd med denna delkursen så jag hoppas mycket på nästa kurs.



4 av 5 böcker till nästa kurs.

Fick en tjusig bok i julklapp av pappa och hans fru. Love it! Det är massa urtjusiga modebilder i den, hela 1900-talet igenom och olika kända fotografer. LOVE som sagt.



Bilden av modet.



Tjusigt, tjusigt. Vill ha alla bilder inramade på väggen!



Classy - ja minus för ciggen - men åhh!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback