Ny kurs

Idag börjar den tredje delkursen, Modets roll i fransk och italiensk litteratur och kultur och jag är pepp! Jag var ganska missnöjd med förra delkursen så jag ser verkligen fram emot denna och tror att det kommer bli mer jobb den här gången. Vi kommer ha tre seminarium på två och en halv vecka ungefär (oops!) och slutligen en salstenta. Att jag redan ligger efter med läsningen känns ju inte helt bra, men jag prioriterar lghten tills den blir bebolig och SEN ska jag ta igen all läsning, dock har jag tre föreläsningar denna vecka med plenty to read. Wish me luck! Nu ska jag se om jag hittar några kläder... En hel del är redan i lghten och jag har inte helt kolla på vad som är där och vad som är här?!

Ha en superfin dag! ♥



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback