Nyårslöften

Jag har en hel hög med löften detta år, jisses, så här mycket har jag inte tänkt ut till andra nyårsaftnar (?) tidigare! Så, här är ett axplock, eller det jag kommer ihåg vill säga. Kommer säkert komma på mer saker om ett slag. Förövrigt börjar mitt nya år idag, för att det är en ny vecka och det känns bra att börja på en måndag. Säg, börjar dem flesta inte sina nya liv på måndagar? Jobbigaste dagen i veckan enligt många? Smart. Kanske inte. Men idag börjar/slutar jag med det här:

♥ En vit månad (piece of cake)
♥ GI-mat (inga kolhydrater alls ett tag framöver)
♥ Max 1 onyttigt tillfälle i veckan (godis/fika)
♥ Fixa Beach 2010-kroppen till sommaren (SATS min vän!)
♥ Torrborsta (hej, hej släta ben!)
♥ Dricka MASSA vatten (dricker på tok för lite nu)
♥ Skriva ner 3 positiva saker jag gjort varje kväll (självkänsla-boost)
♥ Le så mycket som möjligt (det gör om inte annat andra glada:)
♥ Ta hand om och vara snäll mot mig själv

Tick tack, detta kommer bli ett bra år. Men det visste jag redan innan!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anonym

Hoopas på ett fantastiskt 2010 för dig:)

2010-01-05 @ 01:08:22

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback