Rise and shine

Enligt somliga som fortfarande kräver "10 minuters snooz då!" och tycker att man inte ska gå upp än på ett tag, ligger och snusar tyst brevid mig nu. Snart ska jag se till att vi får i oss lite frukost innan vi drar in till stan och möter upp Nils pappa och två av hans syskon. Jag fick en request att gå till Monki och sen får vi se vad som händer! Egentligen kommer jag inte vara helt nöjd förns jag kommer hem och börjar med tentan - och sen göra klart den innan jag går och lägger mig ikväll. Mitt mål är stenhårt att den blir klar idag! Basta. Men innan jag kommer hem ska jag tänka på annat roligare och ha det trevligt på stan :)

So long!



Frukost: ägg och bacon. Suck.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback