Så jäkla skönt!

Vi kan nu stolt säga att klädkammaren, hallen och vardagsrummet är färdigrenoverade! Hur coolt? Känns som att jag inte har haft något liv på veckor, men nu kommer belöningen! Bästa känslan var när vi kunde ställa hyllan på plats i hallen efter att Nils skrubbat golvet ordentligt. Ah. Så himla tjusigt! Sen har Nils möblerat och fixat i klädkammaren som han är så nöjd med. Han blir inte helt glad när man säger att man vill ställa in en kartong eller så... Hehe. Sååå himla härligt är det iaf! Imorgon har jag föreläsning i tre timmar (!) kl 11-14 och efter det drar jag raka vägen till lghten för att tvätta väggar och tak i köket innan det blir till att måla första lagret vit färg. Sen är det bara ett lager kvar och det är klart det med! Overexited!



Köksskåpet är klart! Precis när jag sa till Nils att nu har jag nog inte mer porslin hittade han mer... Oops!



Riktigt tjusigt om jag får säga det själv. Vi kanske till och med struntar i att sätta tillbaka köksluckorna?!



Äntligen - äntligen! - får jag använda mina Filippa K muggar!



Det var liite stökigt i vardagsrummet innan... Notera min Barbie-bil längst bort - haha!



Vår hylla i hallen! Stolta.



Nils stolthet - walk in closeten.



Fikapaus med muggar från Indiska med "solbulle" från ICA.

Bra dag! Pusss babycakes!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: toraa

Wow jättefint!! Vad duktiga ni är! Är det ngt ni önskar er i inflyttningspresent? Btw, skitsnygg barbiebil, tror jag hade en likadan ;)

Postat av: Emma

Tack så jättemycket! :D Naw, vad gulligt av dig! Jag ska prata med min man och se vad han säger :) Hehe, precis, vår årgång har ju stenkoll på vad som är rätt gällande det mesta, speciellt barbiebilar!

2010-01-25 @ 08:05:18
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback