Sambo men solo

Ikväll har jag myskväll med mig själv, Nils är ute på bravader och jag sitter mitt bland alla flyttkartonger och lyckades precis koppla in lillebror Emils 3-modem. Min dator vägrade installera skiten så jag tog darlings dator istället! 

Igår gick körde Nils och jag alltså alla mina prylar från mitt rum till lghten, ca fem svängar med mammas bil och sen var vi klara. Det är messy här nu alltså, jag förstår inte hur jag fick plats med alla dessa saker i mitt rum? Nu har jag ju ett vardagsrum som är tre gånger så stor + kök, hall och walk in closet. Galet ju, men jag har säkert en bra förmåga att stuva undan saker - om man tänker på mitt lilla rum och alla dessa saker. Sängarna står i vardagsrummet tills sovrummet bli klart (om 20 månader?) och kartongerna försvinner väl så småning om.
Yes! Igår var vi ute och firade Maja som fyllde 17 på en grekisk restaurang, Cypern, och hade det trevligt. Och sen åkte vi hem, jag och Nils hem till oss och sov första natten i lägenheten. Emil kom över och stannade till ett och sen stupade jag i säng och somnade innan jag hann träffa kudden.



Födelsedagsbarnet på morgonen.



Syskonen på Cypern ♥



Darling och jag mitt emot.



Våra sängar i stökigt vardagsrum...



Sett från sängarna. Mer stök - lovar att nästa bild på vardagsrummet blir den "nästan-färdig-stylade" varianten.



Här sitter jag! En bit mörk choklad och internet.

Hej och natti!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback