Socialt liv?

Jag har under mina 13 dagar av renovering inte haft mycket till socialt liv. Visserligen är det självvalt då jag vill få klar lägenheten så fort som möjligt (kan härligt nog säga att köket typ är klart nu också! Målade andra lagret färg i tak och på väggar idag!!) och flytta in - helst förra veckan. Och då får man omprioritera, iaf tillfälligt.

Efter föreläsning nr 2 idag, väldigt intressant alltid (sen igår), blev det lunchpaus med söta kursare och jag fick veta att det blir middag hos Joanna imorgon! Jag blev så glad och kände att nu är det dags att ge sig ut i det sociala livet igen. Känns himla bra måste jag säga, verkligen. Ska bli kalas-kul! Imorgon har jag ingen skola heller och har därför hela dagen på mig att slita i lghten, det kommer en "felanmälningssnubbe" mellan kl 8-9.00 imorgon för att fixa massa fel och sen gör jag antagligen det sista i köket, målar sista lagret färg i badrummet och skrubbar golven i vardagsrum och de två andra ovan nämnda rum. Sen får vi se om det blir första natten i lghten eller inte, beror på hur stressigt det blir tills jag ska till Joanna och om jag hinner köra över mina nödvändigaste prylar - eller om jag ens hinner klart med det jag ska göra?! Och sen ska jag ägna resten av veckan till att läsa, läsa, läsa. Har grym ångest för att jag ligger så mycket efter med kurslitteratursläsningen - jag som varit så duktig de andra kurserna!

Oj. Jag ska ju laga mat till familjen nu! So long. PUSS!



Föreläsningen igår handlade bl a lite om när denna donnan konsumerade i Paris, fast mest om Ludvig den XIV.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback