Stök och bök

Åh, satte mig för första gången på länge framför datorn. Ah! En paus! Har rivit runt och packat om grejerna under trappen och i mitt rum sen ett-tiden med Nils. Det börjar arta sig! Dock ser det ut som f-a-n både utanför mitt rum och i det, men det är sorterat och iordninggjort ganska bra nu. Ska bara packa grejerna i mitt rum också, det under trappen var nog värsta momentet... Eller? Ska fortsätta nu tänkte jag, måste ju få fram sängen under alla grejer så jag kan sova sen om inte annat:) Och imorgon får vi lägenheten! Kontraktet skrivs vid ett och sen måste vi nog vänta lite på målar-prylarna innan vi kan sätta igång. Jag måste erkänna att jag är lite nervös inför renoverings-momenten... Jag har max målat en spånskiva tidigare och nu ska vi riva tapeter osv. Fick nyss tips om att inte riva ner tapeterna - men vi måste nästan det, de är förstörda och trasiga + att de STINKER rök. Vad göra? Hum. Rookie som sagt. Fast, det kommer bli väldans bra! :)

Puss å hej så länge!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback