Thursday - to do

Idag kommer jag vara "Miss Busy and Important", hemtentan står högst upp på listan och jag tror jag ska fixa det med stöd från Lovisa och Majki på SU's bibliotek. Hell yeah!

[X] Lämna tillbaka två böcker på bibblan i Lidingö Centrum.
[X] Till Universitetet och skriva hemtenta kl 9 - 16.00
[ ] Hämta ut biobiljetter till Luftslottet som sprängdes kl 16.30
[ ] Fika/tidig lunch med Loijs och Eva <3
[ ] Luftslottet som sprängdes från kl 17.40 och i 2 tim och 27 min framåt.
[ ] Möta upp Josefin ca kl 20.00 och mysa lite alla fyra!
[ ] Sen får jag åka hem och sen är även denna dagen slut.

Packar med mig dator och sätter på mig min feta röda dunjacka och sen ska hemtentan bli så gott som klar! Målet är klart, nu ska jag bara nå det. Att få avsluta med ett biobesök sitter inte helt fel det heller! Loijs fick det i födelsedagspresent och nu ska den inkasseras innan hon flyttar till Örebro. Tror det minst sagt kommer bli spännande att se tredje och sista delen i Millenium triologin av Stieg Larsson. Yes!

Hoppas ni får en superbra dag!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback