Tipp topp

Har haft en superbra eftermiddag och kväll med Nils och "en bit" av hans familj! Vi åt först jättegod mat på söder någonstans (jag var utom mina referensramar - som visserligen är jäkligt små - och vilse) innan vi gick till Boulevard Teatern. Att jag kom på att jag varit där förut var ju lite festligt, sån där amatör stand up grej i slutet av förra sommaren tror jag bestämt. Sen att jag sa det ca tre-fyra gånger till samma personer i sällskapet är en annan femma. Det var alltså en 97 minuter lång teaterföreställning av alla Shakespears sammlade verk. Hur kul som helst! Skrattade en massa. Hur skönt sätt som helst att avsluta en redan så trevlig kväll :)

Lite ändrade planer till imorgon, det blir stan med Nils och "biten" av hans familj innan dem åker hem vid två tiden. Efter det är det raka spåret hem till mig för HEMTENTAPLUGG. Jag har lovat mig själv att bli klar imorgon för sen vill jag börja packa! :D

Sleep tight!



/emma.

P.S. Börjar få lite onda aningar gällande renoveringen av lägenheten. Nils sa att vi kan väl googla hur man gör (eller nåt sånt)... Får nog ringa nån som är gammal i gemet imorgon. Så får det bli. Hej hej.

Fina kommentarer
Postat av: toraa

HAHA googla hur man målar? Eller vad menar Nils?? Jag skulle inte lita för mkt på honom utan kolla med ngn mer rutinerad renoverare :) Mvh toraa

Postat av: Emma

Hehe! Jag menar det... Nils menar nog mest att vi tar det när vi är där och ser hur vi ska försöka fixa väggarna... Eh. Jag ska ringa pappa och rådslå med honom, kommer nog ta sin lilla tid detta "lilla" projekt är jag rädd ;) Tack för stödet :) Kram

2010-01-09 @ 09:16:51
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback