Tired, tired, tired

Gick upp si sådär två timmar innan jag verkligen behövde det. Maja ville ha en inbakad fläta och Nils skulle med ett tåg efter sju. TRÖTT. Nu funderar jag lite på om det inte är dumt om jag somnar igen, man blir ju säkert ÄNNU tröttare då.. Eller? Äsch, jag ska nog krypa ner igen :) Lär inte ha tid att skriva nåt här då igen, så jag kan passa på att säga att det blir ännu en föreläsning idag 12-14 och sen blir det lght och till att måla andra lagret färg i köket! Yeey! Sen kan man så gott som säga att köket är klart, håller tummarna för att vi ska få spraymåla köksluckorna och sen är hela köket fresh! Borde städa golvet ordentligt i vardagsrummet idag också - vi får väl se hur det hela slutar :)

Ha en fab dag!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback