Vi flyttar ut/in

Gick upp halv sju och sjöng för lillasyster Maja - GRATTIS GRATTIS - 17år! Tjo! Hon blev glad för presenter (vad man kunde se iaf^^) och nu packar jag mitt rum för att vi snart ska börja åka med det till lghten. HATAR att bära upp 1000 miljoner saker från bilen till lghten, man har liksom bara två armar?! Tur att jag har en karl med mig (Nils). Så... Nu flyttar jag hemifrån för andra gången sen mina tre år i Strömstad under gymnasietiden och in i vår lght som har ett rum kvar att fixa! Tjo för det!

Gäsp! Trötta är vi, men vi känner att vi flyttar allt och sen tar vi kanske kaffepaus och sover en stund mitt på dagen (jag skulle kunna somna ståendes nu...). Ikväll ska vi på grekisk restaurang, Cypern, för att fira Maja. Kalas!

Ha en skön fredag - jag kommer få det!


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback