Feel free to hate

Jomensåatteh. Hata.Tre. Ja, mobil-skiten alltså. Suck. Har fått ringa ca 17522455 ggr (igår funkade det dock inte, nätet var tydligen pajj) och frågat var F-A-N (fast inte med de ordvalet och med snäll Emma-röst som är mer förstående än vad dem förstjänar - typiskt mig) mina 250kr är. De ska ringa upp och meddela, någon glömmer fixa det och en annan glömmer tydligen bort att jag vill ha de där pengarna, "men oj det står inget om det här" och min historia om vad jag vill när jag ringer är nu uppe i typ fem minuter. Bara det. SUCK. Nu ska jag tydligen få pengarna - äntligen. Fast. PÅ NÄSTA FAKTURA. Ha! Misstagent uppenbarade sig (och jag kom på det strax innan) förra fakturan/månaden och jag ringde på stört. "Vi fixar det nu om du verkligen vill ha pengarna" sas det. Ja tack. Perfekt. (Hahahahahah!) Och nu får jag det inte fixat denna fakturan heller utan först nästa. Underbart.

Sen att mitt abonnemang först går ut NÄSTA år i juli är ju en annan femma. F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-T. Morr.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback