Framförhållning

Jag säger å det, jag är ute i god tid jag. Igår fixade jag ettårs-presenten till Nils (vi firar den 9e november), men hur skönt är det inte när man kommer på något bra och sen gör klart det på en gång?! Jag tror det kommer bli fin fint och förhoppningsvis kommer älsklingen älskat'! ♥


Appropå framförhållning och planering funderar jag mycket på New York och hittar hela tiden mer och mer intressant info och tips och jag trackaserar Annas mail med alla länkar och planeringslistor (sorry vännen!). Sen får jag inte glömma att jag ska till Toscana med Nils söta familj strax efter NY och det ska bli så fantastiskt! Måste börja kolla upp lite kring det också (yeey!)! Dock vet inte Nils var vi skulle bo, i vilken stad, så jag kan inte kolla upp nåt! Vi ska landa i Pisa om jag minns rätt men var vi ska åka efter det är blankt. Började det på "R"?

När jag kommer hem ska det lagas mat - igen! Phu. Slit och släp.

Hej hej!


Fina kommentarer
Postat av: Matilda

Staden heter typ Chianciano Terme, testa att googla på det! :)

2010-07-08 @ 05:06:43
Postat av: emma

Åh! Tack! Här ska det googlas :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback