Ge mig en kamera!

Vi kan väl börja med att säga att kameran jag har, som har cirkus tre-fyra år på nacken, är KASS. I Thailand förr förra julen (2008) pajade den. Vart enda liten bild jag tar har en svart suddig fläck preciiis i mitten. Den blir extra "skarp" och ännu större om jag använder zoomen. Därför säger jag alltid "ZOOMA-INTE-DET-BLIR-SVART-FLÄCK-INTE-BRA-MITT-PÅ-BILDEN" om någon annan ska ta ett kort med den. Sicken pärs. Och nu innan mina två fantastiska resor skulle det ju inte vara fy skam att skaffa sig en ny förmåga som tar bättre bilder (vilket inte kan vara så svårt i jämföresles med den jag har). Helst skulle en systemkamera sitta fint, men det är lite väl saftigt och en liten digitalkamera funkar ju det med (jag är inte den som är den). Men. Nu undrar jag därför; VARFÖR fyller jag år i november efter mina två fantastiska resor? Mamma och pappa, hur tänkte ni där?! Dålig planering säger jag bara.



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback