INTE ett bra slut på dagen. 1. Skrivaren ...

INTE ett bra slut på dagen. 1. Skrivaren pajar en halvtimma innan stängning = får springa i en korridor fram och tillbaka för att ta kopior på vart eviga fraktsedel = svett i pannan och varmt i för tight kjol. Plus att jag får skriva fraktsedlar för hand. 2. Jag måste ringa och felanmäla skrivaren/faxen mellan alla kunder som envisades med att komma innan stägning. Tyvärr kommer de inte serva skiten förrän imorgon nångång = mer spring i korridoren. On top of that är jag själv en haltimme el så imorgonbitti. 3. Jag missade bussen (otur!) o måste gå långt i hettan (bristningsgränsen). 4.Jag missade de två andra bussarna som gick precis efter varandra och ändå småsprang jag dit. 5.Kjolen åker upp och jag måste dra ner den heeela tiden när jag går. 6.När en buss väl kommer skakade jag på huvudet för att jag tror att det är fel buss - när det inte var det! SUCK! 7.Pendeltåget kröööp fram till t-centralen. Kul!


Fina kommentarer
Postat av: Alina

Hjärtat, det lät inte som en toppendag! Förhoppningsvis är morgondagen bättre! <3



Och jag fick tvååå kommentarer av dig. :) Brighton var verkligen underbart! Jag förstår att du saknar det!

ÄLSKAR DIG!

Postat av: Emma

Jaaa! Eller hur, men ibland får man sin beskärda del och sen är det bra - som sagt; det kan bara bli bättre! :)



Hehe, jag öste på, lika bra när man vill få sagt nåt viktigt! Vad kul att du gillade stan - hav hav hav och sånt fint :)



Älskar dig mig <3

Pusss

2010-07-21 @ 15:12:05
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback