No-bloging-weekend

Jag försvinner lite under helgerna, som om en datorn inte finns spenderar jag mina lediga stunder på annat håll. Så kan det vara ibland! Jag åkte som sagt till Uppsala, bodde hos F&F, umgicks med dem och i lördags åkte jag in till Uppsala och åt grillat med mormor, och mostrarna M & S. Himla trevligt hade vi det på mormors bakgråd lagom till efterrätt/fika började det regna och då flyttade vi upp till balkongen. Igår åkte jag hem igen och fixade klart det sista med våra BILLY-hyllor och ställde upp alla böcker i dem. Att vi nu inte har plats för alla Nils hundratals DVD-filmer är en annan sak. Minst en BILLY till får det bli!

Nu ska det jobbas i regnrusket. Fin fint väder att jobba i tycker jag! Ha! :)

Pusss

P.S. Btw "bara" 58 dagar kvar till NYC!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback